الجيل القادم
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم Welcome to our forum
هذه الرساله تفيد بانك غير مسجل لدينا او لم تسجل دخولك بعد According to this letter you have not registered
يسعدنا انضمامك لاسرتنا المتواضعه We are pleased you join our family of modes

مع تحيات ادارة واعضاء منتدى الجيل القادم وتمنياتنا بقضاء اسعد الاوقات

زائر

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

اغنية بيت كبير روووووووووووووووووووعة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
tear*_*_gh_*_*grief
♥ عضو ملكى ♥
♥ عضو ملكى ♥

مُساهمةموضوع: اغنية بيت كبير روووووووووووووووووووعة   الأربعاء 20 يوليو 2011, 07:42

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

•·.·´¯`·.·• ( الــــــــــــــــــــتـــــــــــــــــــوقــــــــــــــــــــيـــــــــــــــــــــــــــــــع ) •·.·´¯`·.·•

عايشة حياتى وانا حره فيها انا قد التحدى
ومحدش ليه دخل فى حياتى ولا ليه حاجة عندى
انا هعيش سنين عمرى يا دوب مرة وهفكر ليه
انا هعيش ومش هعمل حساب غيرى وهيحصل ايه
عايشة براحتى وساعات صراحتى مبتعجبش غيرى
بس انا راضية عن نفسى جدا انا مرتاح ضميرى
tear*_*_gh_*_*grief
♥ عضو ملكى ♥
♥ عضو ملكى ♥

مُساهمةموضوع: رد: اغنية بيت كبير روووووووووووووووووووعة   الأربعاء 20 يوليو 2011, 07:46

انت ياللى خت قلبى من الزمان ومن اللى فى
خت قلبى للدنيا تانية احلى من اللى حلمت
احلى عمر انا عيشته جنبك والحنان عندك كتير
هو فى كده زى قلبك لسه فى الدنيا خير
عمرى ما انسا قبلك كنت فى ايه ومعاك بقيت انا ايه
اناباقى ليك ولحد عمرى
ينتهى هفضل يا حبيبى معاك وهعيش واموت بهواك
انا ليا مين غيرك حبيب عمرى
اناباقى ليك ولحد عمرى
يا ما عيشت اتمنا قبلك ياللى زيك مش كتير
مش مجاملة عشان بحبك ده انت ليا حاجات كتير
هيا كام مرة هقابل حد بيحب بضمير
حد عاش عمره عشانه قلبه ليا بيت كبير
اناباقى ليك ولحد عمرى

•·.·´¯`·.·• ( الــــــــــــــــــــتـــــــــــــــــــوقــــــــــــــــــــيـــــــــــــــــــــــــــــــع ) •·.·´¯`·.·•

Mysterious girl
(¯´•- مشرفة -•`¯)
(¯´•- مشرفة -•`¯)

مُساهمةموضوع: رد: اغنية بيت كبير روووووووووووووووووووعة   الأربعاء 20 يوليو 2011, 07:59

كنتى ارفعى الاغنيه احسن هنا بس عموما تسلمى

<script src="http://img89.imageshack.us/shareable/?i=20080803211721.gif&p=tl" type="text/javascript"></script><noscript>[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]</noscript>

لا أحب ألتعــــآلي..لكن أمام من يُهيننــــي سيبقى رأســي عالـــي.....

وكلما أهنتني بنيت طابقاً في مملكة كبريـــآئي....

حتى أرتفعتُ فلم تَعُد ترى سوى خيـــآلي.....

.فلا تحلم بتدميري.....

فسيدفنُك أنهيـــآري.....

فهذا ليس حطــــآمي بل

جمرة من جمـــــرآت بركــــاني ؟؟

AhMeD.AboTRiKa
http://algeelalqadem.ba7r.org/u391wall
tear*_*_gh_*_*grief
♥ عضو ملكى ♥
♥ عضو ملكى ♥

مُساهمةموضوع: رد: اغنية بيت كبير روووووووووووووووووووعة   الأربعاء 20 يوليو 2011, 08:00

شكرا على ردك 354340

اميرالرومانسيه
(¯`•- مشرف -•´¯)
(¯`•- مشرف -•´¯)

الموقع : http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002232051047

مُساهمةموضوع: رد: اغنية بيت كبير روووووووووووووووووووعة   الأربعاء 03 أغسطس 2011, 10:55

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

كل عام وانتم بخير

...[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###########[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]........
..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#############[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة].............
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###############[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة].....................
..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]##################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]……….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#########[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]……[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#############[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
…….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###############[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###############################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
…………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]############################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
…………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#########################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]######################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]##############[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###########[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#########[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#######[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#####[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
…………………………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
…………………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
…………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
….…….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
….…[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
.…[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002232051047
tear*_*_gh_*_*grief
♥ عضو ملكى ♥
♥ عضو ملكى ♥

مُساهمةموضوع: رد: اغنية بيت كبير روووووووووووووووووووعة   الخميس 04 أغسطس 2011, 23:43

شكرا على المشاركه

اميرالرومانسيه
(¯`•- مشرف -•´¯)
(¯`•- مشرف -•´¯)

الموقع : http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002232051047

مُساهمةموضوع: رد: اغنية بيت كبير روووووووووووووووووووعة   الخميس 01 سبتمبر 2011, 10:51

والله اكتر اغنيه بجد بحب اسمعها مشكور ليكى تانى مره

كل عام وانتم بخير

...[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###########[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]........
..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#############[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة].............
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###############[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة].....................
..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]##################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]……….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#########[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]……[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#############[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
…….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###############[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###############################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
…………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]############################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
…………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#########################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]######################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#################[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]##############[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###########[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#########[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#######[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#####[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]###[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]#[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
…………………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
……………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
…………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
………………[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
….…….[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
….…[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
.…[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002232051047
tear*_*_gh_*_*grief
♥ عضو ملكى ♥
♥ عضو ملكى ♥

مُساهمةموضوع: رد: اغنية بيت كبير روووووووووووووووووووعة   الجمعة 02 سبتمبر 2011, 02:19

شكرا تانىمرة على المشاركة

اغنية بيت كبير روووووووووووووووووووعة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1